72

Laura Yesenia Solís Ramos
laura.solisramos@ucr.ac.cr
Telefono: 2511-8666
Oficina: 29

2015 Roberto Avendaño, Elmer García Díaz, Marta Valdez-Melara, Nefertiti Chaves Solano, Aníbal Mora Villalobos, Francisco Aguilar Cascante1, Bruce Williamson Benavides, Laura Y. Solís-Ramos*. Genetic Diversity Analysis of Jatropha Species from Costa Rica Using AFLP Markers. American Journal of Plant Sciences, 6: 2426-2438.

2015 Laura Y. Solís-Ramos*, Marta Valdez-Melara, Ricardo Alvarado-Barrantes, Floribeth Mora-Umaña, Eduardo Hernández-Jiménez, Natalia Barboza-Vargas, Pilar Ramírez-Fonseca. Effect of Gamma Irradiation and Selection with Fungus Filtrate (Rhizoctonia solani Kuhn) on the in vitro Culture of Common Bean (Phaseolus vulgaris). American Journal of Plant Sciences, 6: 2672-2685.

2015 Iván Oros-Ortega, Alejandro Alonso-López, Jesús Pérez-Moreno, Jorge C. López-Collado, Luis A. Lara-Pérez, Sandra E. Martínez-Garza, Laura Y. Solís-Ramos y Antonio Andrade-Torres. Response of Cedrela odorata seedlings to inoculation with Rhizophagus intraradices and different defoliation levels. Revista Mexicana de Ciencias Agrícolas Vol.6 Núm.3 01 de abril - 15 de mayo: 627-635.

2013 Laura Yesenia Solís-Ramos, Laura Miranda Carballo and Marta Valdez-Melara. Establishment of cell suspension cultures of two Costa Rican Jatropha species (Euphorbiaceae). Revista Biología Tropical/International Journal of Tropical Biology and Conservation (ISSN-0034-7744), volumen 61 fascículo (3), setiembre.